Vi siktar på att starta upp anläggningen klockan 09:00, Lördagen den 9:e Maj.
Se till att ni har stängt era kranar tills dess för att undvika möjliga vattenskador ifall ni skulle vara bortresta.
Som vanligt söker vi folk som kan hjälpa till i föreningen och ser gärna folk som vill vara intresserade av att ingå i styrelsen som exempel.
Ta gärna kontakt med er områdesansvarige för att se vad ni skulle kunna hjälpa till med.
Mvh
//Styrelsen
Detta innehåll är begränsat till medlemmar. Om du är en befintlig användare, vänligen logga in. Nya användare kan registrera sig nedan.